Thursday 19 May 2016

Cara Guna Ruam Bayi Powder

ruam bayi powder, agen, penawar ekzema, rawatan ekzema, psoriasis
Cara guna Ruam Bayi Powder adalah seperti berikut
Pakai bedak ini ini bahagian yang bermasalah. Sapukan pagi selepas mandi,malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima. ~ Cara pemakaian di waktu siang : Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh, cuci bersih dengan air, lapkan dan keringkan kemudian sapu.
~ Cara pemakaian di waktu malam:
Sebelum tidur sapukan dibeberapa tempat yang memerlukan. Sapuan diwaktu malam lebih berkesan kerana sewaktu tidur kita kurang bergerak. Sekiranya bedak kelihatan kering, tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip. Sesuai digunakan untuk semua jenis masalah kulit. Sekiranya ada sebarang pertanyaan boleh rujuk kami. Semoga berpuas hati dan sudi kongsikan jika ada kesan positif. Jika bagus beritahu kawan,jika tidak beritahu kami.
Terima kasih Selamat mencuba!
Bagi penduduk Bandar Baru Bangi & Kajang, anda boleh self collect di Hentian Kajang Jalan Reko bagi mendapatkan Ruam Bayi Powder. Bagi yang jauh, boleh beli secara poslaju. Harga di Jamin terlajak murah.
PM/Whatsapp – 0125586734(Rafhan)
Kami juga ada pengedar di Klang, Shah Alam, Sungai Buloh & Brunei

No comments:

Post a Comment